19/4-10

Heej! :)
Sorry för dålig uppdatering men har verkligen haft fullt upp i helgen.
Sitter just nu hemma med fruktansvärd huvudvärk och trött i kroppen... Men men.
I torsdags anmälde jag mig iaf till LB:1 på Robbie! Ska bli jättekul och e sjukt taggad :) Fått väldigt mkt beröm av Marika när jag har ridit honom nu, så valde att önska honom till tävlingen! Har inte tävlat LB:n förut så vi får se hur dt går men jag tror att om jag bara kmr ihåg vägen kmr dt gå fin fint :)
En sida jag kan rekomendera där man kan se alla program mm är http://www.stallbacken.com/. Så sitter just nu och över lite på paint och dt ser ut typ såhär:




Haha... Aja, smell you later!

S.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0